loading...
آقای تبلیغ|تبلیغ رایگان|آگهی رایگان|تبلیغات اینترنتی
آقای تبلیغ بازدید : 23 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

بازاریابی محتوا یک نوع روش برای تبلیغات اینترنتی می باشد که برای ارائه برند به بازار کاربرد دارد. با بازاریابی محتوایی می توان محبوبیت وب‌سایت، ویدیو، کتاب یا حتی یک شخص را افزایش داد. محتوای آنلاین شامل ویدیو، عکس، انیمیشن، مقاله، وبینار، پادکست و ... هستند. مهمترین جنبه بازاریابی محتوا عبارت است از ارائه آموزش به خوانندگانتان و عرضه باارزش ترین محتواها به آن ها در رابطه با کسب و کارتان تا زمانی که محتوای شما ارزشی به کاربرانی که مطالب شما را می خوانند بیافزاید، توجه مخاطب به سمت سایت شما جلب خواهد شد و برای دریافت مطالب بیشتر بازهم به سراغ شما بازخواهند گشت و حتما باید بدانید که باید در زمینه‌هایی که محتوا عرضه می‌کنید فعالیت داشته باشید.

تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ

محتواهای تولیدی وبلاگ می تواند به رشد و توسعه کسب و کارها کمک ‌کند. کسب و کارهایی که مرتبا مقاله می نویسند و وبسایت های خود را به روز رسانی می کنند در مقایسه با کسب و کارهایی که این کار ها را اانجام نمی دهند ترافیک بیشتر و لینک بیشتر به سایت‌هایشان دریافت می‌کنند. همچنین محتواهای منتشر شده بر روی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی علاوه بر معرفی محصولات به بازار ها تعداد بازدید ها را هم افزایش می‌دهد.

 رسانه‌های اجتماعی برای جذب مشتریان و ایجاد تعاملات دوطرفه بسیار مهم و کاربردی هستند و از همه مهمتر، رسانه‌های اجتماعی نیاز به سرمایه‌گذاری منابع انسانی دارند. باید جامعه اجتماعی آنلاین‌تان را مدیریت کنید و در این راستا به مهارت‌های لازم در آنها مسلط باشید. و استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها باعث می شوند که به مخاطبان عظیمی دسترسی پیدا کنند رسانه‌های اجتماعی کانالی برای ایجاد روابط معنادار با مخاطبین هدف‌ هستند. 

اگر وب‌سایت و محتواهای تولیدی را به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید، رتبه‌ بهتری دریافت خواهید کرد. با تولید محتواهای شبکه های اجتماعی قابل اعتماد بودن افزایش پیدا کرده و ترافیک واقعی بیشتری به سمت وب‌سایت هدایت خواهید شد. تبلیغات اجتماعی بازدیدکنندگان هدف را به مشتریان واقعی تبدیل می‌کند. تبلیغات اجتماعی پولی هم وجود دارد که می تواند کاربرانی را که که احتمال خریدشان بیشتر است جذب کند. 

باید محتواهای سودمندی را که مشتریان باید از آن اطلاع پیدا کنند تولید و منتشر کنید. محتوایتان را به طور گزینشی بر روی شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، اینستاگرام و... منتشر کنید. مخاطب هدف‌تان را حتما قبلا از انجام هر تبلیغاتی انجام بدهید. از فیلترهای رفتاری و مردم‌شناختی می توانید برای تعیین مخاطبان استفاده کنید. باید از مردم درخواست کنید که کارهایی را بکنند که می‌خواهید انجام بدهند. اگر تقاضا نکنید، آن کارها هم انجام نمی‌شوند. در نتیجه، تبدیل بازدیدکننده به مشتری تقریبا کاهش پیدا می کند می توانید بازدیدکنندگانتان را به سمت جاهایی که می‌خواهید بازدید کنند هدایت کنید تا اتفاقاتی را که مطلوب شماست بیافتد.

با استفاده از یک سری گزینه ها یا دکمه ها مثل تماس با ما بازدیدکنندگان جذب خواهند شد و سپس به سمت فرایند تصمیم‌گیری خرید هدایت خواهند شد. هر صفحه فرود وب‌سایت ابزاری ضروری برای هدایت خریداران احتمالی محسوب می‌شود. یک فراخوان عمل متقاعدکننده، همراه با یک فرم راهنما، آنها را به خرید نزدیک‌تر و احتمال رشد کسب و کارها را هم بیشتر خواهد کرد.

تهیه فهرست ایمیل هم برای رشد کسب و کار می تواند بسیار ضروری باشد. کسانی که محصولات یا خدمات شما را ارزشمند تلقی می‌کنند معمولا علاقه مندند از شما باخبر باشند. شاید آماده خرید نباشند اما اگر ایمیل‌شان را داشته باشید، می‌توانید اطلاعات سودمندی را برای آنها بفرستید، تا وقتی آماده خرید شدند سریعا شما را نتخاب کنند. پنجره‌های بازشو هم تاثیرگذار هستند. در ازای آدرس‌های ایمیل بازدیدکننده‌تان می توانید یک ابزار سودمند و رایگان را به تعدادی از پست‌های وبلاگتان اختصاص بدهید. تولید کافی محتوای مرتبطی که مشتریان نیاز داشته یا بدان علاقه‌مند باشند یکی از مهم ترین کارهاست که هر کسب و کاری باید آن را انجام بدهد

وقتی فهرستی از ایمیل‌ مشتریان هدف را تهیه کردید، نوبت به آن می رسد که به مخاطبانتان پیشنهادهایی ارائه کنید. باید تمامی اصول انواع بازاریابی ایمیلی را خوب بدانید. بازاریابی ایمیلی‌تان را جذاب کنید، به نحوی که مشتریانتان موقع باز کردن ایمیل شما هیجان داشته باشند. در این نوع بازاریابی سعی کنید کار متفاوتی انجام دهید تا مخاطب باز هم به سراغ شما بیاید و دیگران را هم به شما ارجاع دهد.

در بازاریابی دیجیتال، از محتوا به عنوان ابزاری قدرتمند جهت برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی استفاده می‌شود. محتوا وجه‌های متفاوت یک برند را تفکیک کرده و ارزش آن را به طرق مختلف در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. محتوای باکیفیت بالا و مشارکتی می‌تواند منجر به ایجاد جستجو و ترافیک رسانه‌های اجتماعی شود و مخاطبان را متقاعد سازد تا آن را در قالب نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی متفاوت و دیگر کانال‌ها به اشتراک بگذارند.

محتواهای تولیدی متفاوت برای برندهای متفاوت تاثیرات متفاوتیم دارند. مخاطبان‌تان به شما می‌گویند چه چیزی را ترجیح می‌دهند و چه چیزی براساس سطح مشارکت‌شان با هر دارایی برایشان ارزشمند است. کلید دستیابی به این مهم، انجام کمی تحقیق و پژوهش و بررسی تجزیه‌وتحلیل‌ها جهت یافتن پاسخ برای پرسش‌هایی است که در ذهن دارید.

بازاریابی محتوا با تبلیغات مرز مشترک و نزدیک به‌هم داشته اما در عین حال با آن متفاوت است، اگر شما محتوایی از هر جنس و قالب تهیه کنید و برای انتشار آن به رسانه‌ای هزینه پرداخت کنید در واقع تبلیغات انجام داده‌اید، نه بازاریابی محتوا. وقتی صحبت از محتواست بدین معنی است شما نه تنها مستقیما خدمات و محصولات خودتان را معرفی نمی‌کنید، بلکه از رسانه‌های اجاره‌ای هم بهره نمی‌برید مگر در موارد خاص. در بازاریابی تولید محتوا باید فصل مشترک علاقه و نیاز مشتری را با محصول و خدمات خود پیدا کنید، در مورد آن صحبت کنید، آموزش دهید و اطلاعات ارائه کنید.

محتوا دارای قدرت جذب مشتریان هست و باعث جذب اعتماد مخاطبان شما میشود،زمانی که به صورت پشت سر هم محتوا تولید میکنید خوانندگان اون محتوا با برند شما ارتباط برقرار میکنند که موجب حس وفاداری میشود زمانی که محتوای هدفمند تولید کنید، محتوا به شما فرصت یک گفتگو با مخاطبانتون رو میده. امکان این رو میده که مخاطبان نظراتشون رو برای شما بنویسن یا اینکه در رسانه های اجتماعی اون رو منتشر کنند،علاوه بر اینها به شما فرصت میده تا به سوالات مشتریان پاسخ بدین،زمانی هم که بازدیدکنندگان نظرات و بازخورد های دیگر مخاطباتون رو ببینن احتمال بیشتری برای همراهی شما و خرید از شما هست.

 
آقای تبلیغ بازدید : 30 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

پوشش داخلی ساختمان، چه رنگ‌، چه کاغذدیواری و چه کفپوش‌، باعث میشود که محیط شما ظاهری مرتب و زیبا داشته باشد. در بخش قبلی به معرفی انواع کفپوش های مرسوم و شناخته شده پرداختیم. در این بخش قصد داریم تا به معرفی کفپوش های جدید و مدرن بپردازیم.

از کفپوش ها علاوه بر فضای داخلی برای پوشش دهی فضای خارج نیز میتوان استفاده کرد. در زیر تعدادی از کفپوش های جدید و مدرن را برایتان توضیح میدهیم.

کفپوش های جدید

  • کفپوش شیشه ای

یک نمونه زیبا و مدرن از کفپوش ها که به تازگی در دکوراسیون داخلی و همچنین فضای خارجی ساختمان ها بکار میروند و نمایی شگفت انگیز ایجاد میکند، کفپوش های شیشه ای هستند. زیبایی، شفافیت و ظاهر متفاوت آن‌ها سبب شده تا در ساختمان های لوکس و مدرن نظیر ساختمان های اداری و تجاری، از این کفپوش زیبا بهره ببرند.

قابلیت انتقال نور یکی از مهمترین ویژگی های این پوشش است، بطوری که باعث شده تا از این پنل‌های شیشه‌ای در سقف نیز استفاده شود تا به راحتی نور به طبقه پائین منتقل شده و موجب روشن شدن محیط داخلی ساختمان گردند.

برخلاف باور نادرست،‌این پوشش بدلیل استفاده از چند لایه شیشه از مقاومت بالایی برخوردار است.

  • کفپوش سه بعدی (کفپوش دکوراتیو)

این کفپوش ها را میتوان نسل جدیدی برای پوشش های کف دانست. بهترین فضا برای استفاده از این محصول حمام و سرویس بهداشتی است.

در چند سال اخیر این پوشش جز بهترین و محبوب ترین کفپوش ها شناخته شده است:

  • نصب راحت و اجرای آسان این محصول بطوری که نیازی به زیرسازی ندارد و بر روی هر سطحی قابل نصب است.
  • تنوع در طرح و رنگ این محصول بسیار بالا میباشد، تصاویر زیبا و هیجان انگیز از طبیعت، جانداران و … برای هر سلیقه ای مناسب است.
  • مقاومت بسیار بالا و آنتی باکتریال بودن این محصول یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن است. با خیال راحت ابزار و لوازم سنگین را روی این کفپوش قرار دهید. همچنین این پوشش ها در برابر مواد شیمیایی و اسیدها نیز بسیار مقاوم هستند بزوریکه در بیمارستان ها و مراکز درمانی هم از آنها استفاده میشود.
  • ضد آب بودن این پوشش، سبب شده تا از آنها برای پوشش کف استخر نیز استفاده نمود.

  • کفپوش اپوکسی

این محصول جزء قدیمی ترین کفپوش های سه بعدی است که بسیار پرهزینه نیز میباشد و بدلیل آنتی باکتریال بودنش بیشتر نوعی کفپوش بهداشتی است. اپوکسی ماده ای است که در تولید کفپوش های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد و از واکنش شیمیایی دو ماده رزین اپوکساید و پلی آمین ایجاد می شود.

مقاومت و استقامت بالا در برابر سایش و حریق و همچنین مواد شیمیایی باعث شده تا برای محیط های پر رفت و آمد، محیط های بیمارستانی و ورزشگاه ها بسیار مناسب باشد.

  • کفپوش گرانولی

این پوشش از مواد درجه یک ضایعات پلاستیکی خرد شده و یا گرانول خام تولید می شود، و بیشتر بعنوان کفپوش کوک شناخته شده اند. رنگ بندی متنوع و قابلیت استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی این محصول بدلیل استحکام و مقاومت بالای آن است، و به همین دلیل در فضاهایی مانند پارک ها، مهدکودک ها و باشگاه های ورزشی بکار میروند.

  • کفپوش‌ لینولئوم

این کفپوش از روغن تخم کتان، الیاف چوب، سنگ آهک، گرد چوب پنبه و رزین ساخته شده است که به صورت کاشی و ورقه‌ای در بازار عرضه می‌شوند. تنوع بالا در طرح و رنگ این محصول باعث شده تا برای هر نوع سلیقه و دکوراسیونی مناسب باشد.

مقاومت بالای این کفپوش در برابر آلودگی باعث شده تا به عنوان نوعی کفپوش بهداشتی در مراکز درمانی مورد استفاده قرار گیرند.

آقای تبلیغ بازدید : 25 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

فانتاکروم چیست؟

آبکاری کروم در منزل : اگر بخواهیم درباره مقوله فانتاکروم توضیح دهیم باید این گونه بیان کنیم که یک روش مدرن و نوین در سیستم آبکاری است که با ارائه تکنیک های منحصر به فرد پوششی خود بر روی سطوح تمامی اجسام، جایگزین بسیار مناسب و ایده آل برای پوشش های کروم سنتی و قدیمی به حساب می آید. این سیستم بر اساس جدیدترین و پیشرفته ترین متدهای آبکاری و تکمیل سطوح طراحی شده است لذا این امر موجب گشته تا به عنوان منحصر به فرد ترین سیستم پوششی در دینا معرفی شود که طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب نماید.

آبکاری کروم در منزل : به این علت که کار کردن با دستگاه فانتاکروم  بسیار ساده است شما اگر یک دستگاه فانتاکروم در منزل داشته باشید می تواند آبکاری کروم سخت را به راحتی در خانه انجام دهید
از آنجایی که روش های آبکاری و پوششی سنتی، دارای محدودیت های زیادی هستند لذا سیستم آبکاری فانتاکروم با سرعت عمل بالا و روش های پوششی به صرفه و بسیار زیبای خود توانست به عنوان بهترین و محبوب ترین سیستم آبکاری دنیا، جایگاه ویژه ای در میان طرفداران خود پیدا کند.

آبکاری کروم در منزل | فانتاکروم 

 

بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم

بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم چیست؟

همانطور که گفته شد فانتاکروم یکی از روش های آبکاری نوین است که فرایند خود را به صورت پاششی انجام می دهد. این فناوری برای اولین بار در کشور ایتالیا طراحی و تولید، سپس به سراسر دنیا عرضه شده است. به طوری که می توان گفت در حال حاضر کمتر کشوری وجود دارد که این روش مدرن در زیبا سازی و پوشش سطوح اجسام مختلف خود استفاده نمی کند. اگر بخواهیم بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم را بیان کنیم لازم است به تمامی موارد زیر اشاره نماییم.
یکی از مهم ترین و بهترین مزیت های این روش، سهولت و تسریع در انجام کار در هر مکانی حتی آبکاری کروم در منزل می باشد.  به طوری که تنها با داشتن یک اپراتور و آموزش چند ساعته به صورت عملی و تخصصی، می توان در کمترین زمان ممکن عمل آبکاری را به بهترین شکل خود انجام داد.
توانایی انجام آبکاری و پوشش سطوح بر روی تمامی اجسام از دیگر قابلیت ها و مزیت های ارزشمند این سیستم به حساب می آید. چوب، پلی استر، سرامیک، کاشی، موزائیک، کامپوزیت، آلومینیوم، پلاستیک، شیشه و… از جمله مواردی هستند که می توان روش آبکاری و زیبا سازی فانتاکروم را بر روی آن ها پیاده نمود
این روش به کمک دستگاه فانتاکروم به راحتی می تواند انواع قطعات ریز، کوچک و درشت را آبکاری و مورد پوشش کامل قرار دهد
نیاز نداشتن به مقدمات وسیع و نیز جاگیر نبودن دستگاه فانتاکروم، یکی دیگر از بهترین مزیت های استفاده از این سیستم مدرن به حساب می آید. چرا که تنها در یک محیط ۱۰ متری نیز می توان آبکاری سطوح مختلف را انجام داد
هزینه های بسیار کم و مقرون به صرفه دستگاه فانتاکروم برای انجام روش های زیبا سازی و آبکاری بر میزان اهمیت روزافزون این روش افزوده است.
یکی دیگر از بهترین مزیت های استفاده از سیستم فانتاکروم این است که می توان بر روی اجسام مختلف، افکت های متنوعی مانند افکت ترک، افکت رنگین کمان، افکت سه بعدی و … را پیاده نمود.

 

آبکاری کروم در منزل | فانتاکروم 

روش آبکاری با دستگاه فانتاکروم به چه صورت است؟

ایجاد آبکاری پاششی و تلفیق رنگ های زیبا با افکت های مدرن مطابق با سلایق متنوع افراد بدون هیچ گونه محدودیت، از جمله مزیت های روش آبکاری با دستگاه فانتاکروم می باشد. جالب است بدانید که تمامی رنگ های استفاده شده، با شرایط و عوامل مختلف محیطی سازگار می باشند. جالب است بدانید سیستم فانتاکروم بر پایه آب طراحی شده است که مراحل پوشش و روش آبکاری آن توسط دستگاه فانتاکروم، با ارائه طیف وسیعی از بهترین و زیباترین رنگ های دنیا به سه روش زیر انجام می شود:
پرایمر
کروم
کوتینگ
لازم به گفتن است که قبل از انجام عملیات مربوط به آبکاری، در ابتدا سطح اجسام صاف و صیقلی می شود.

آقای تبلیغ بازدید : 25 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

کسب‌وکارها برای حفظ سهمشان در بازار پول‌ زیادی را صرف تبلیغات می‌کنند. کسب و کار ‌ها برای رقابت با کسب‌وکارهای رقیب باید همیشه خود را به مشتریان یادآوری کنند و جایگاه اول را در ذهن آنها داشته باشند. در غیر این صورت، سهم بازارشان را از دست خواهند داد. معمولا کسب‌وکارهایی که سهم کوچک‌تری در بازار دارند یا تازه‌وارد هستند، نسبت به کسب‌وکارهای بزرگ‌تر به تبلیغات بیشتری نیاز دارند تا بتوانند خود را به خوبی به افراد بشناسانند. بر این اساس، تبلیغات باعث افزایش سهم بازار خواهد شد و بعد از آن فروش به دلیل شناخته شدن توسط مشتریان خرید آن ها افزایش خواهد یافت.

بنابراین شرکت‌های با سهم بازار بزرگ بیشتر به تبلیغاتی نیاز دارند که باعث یادآوری آنها را در ذهن مشتری می شود. در مقابل آن کسب و کارهای کوچک‌تر برای افزایش سهم بازارشان نیاز به تبلیغات بیشتری دارند. آنها برای ایجاد آگاهی از وجود محصولات‌شان و افزایش فروش و سهم بازار به بودجه‌ی بالایی برای تبلیغات نیاز دارند. کسب‌وکارها و محصولات جدید برای دیده شدن در بازار هدف و حفظ این وضعیت برای تحقق خرید، نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری در انتشار تبلیغات دارند.

تبلیغات تأثیرات مختلفی در زندگی روزمره‌ی مصرف‌کننده‌ها دارد. هرروزه مشتریان با تبلیغات های گوناگون مواجه می شوند و بر چیزهایی که می‌خورند، می‌نوشند، می‌پوشند و تماشا می‌کنند تأثیرگذار خواهد بود. تبلیغات در جوامع مختلف اینقد قدرتمند است که حتی در انتخاب رئیس‌جمهور یک کشور هم اثر می‌گذارد. مهم‌ترین اثر تبلیغات، تبدیل باور منفی درباره‌ی یک محصول به باوری مثبت درباره‌ی آن است. تبلیغات همچنین به شکل‌دهی نگرش مصرف‌کننده نسبت به ویژگی‌های محصول و تغییر اولویت‌هایش کمک می‌کند.

تبلیغات، سرمایه‌گذاریِ مهمی برای کسب‌وکارها به شمار می‌رود. کسب‌وکارهایی که با برنامه‌ریزی مناسب سهم بزرگی از بازار را از آن خود می‌کنند، می‌توانند بودجه‌ی کمتری به تبلیغات اختصاص دهند. کسب‌وکارهای تازه‌وارد یا کسب‌وکارهایی که سهم بازار کوچکی دارند، مجبورند هزینه‌های بالایی صرف تبلیغات کنند، زیرا باید مشتریان را از وجود محصول‌شان آگاه شوند و بتوانند اعتماد کافی رابه دست آورند. 

امروزه موضوع تبلیغات در بازاریابی و اثرات آن بر روی فروش شرکت‌ها برای همه ثابت شده است . می دانیم که تنها تولید و فروش کالا نمی تواند در عصر حاضر کافی باشد ،حتی اگر آن محصول از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد بازهم لازم است تا از طریق مختلف مردم را از وجود چنین محصولی آگاه سازیم. از آنجا که بحث رقابت هم از اهمیت بالایی برخوردار است و شاهد تعدد کسب و کارهای مختلف در حوزه‌های گوناگون هستیم در این میان می‌توان گفت تبلیغات کارآمد و زیرکانه عامل موفقیت در این رقابت می‌باشد. در واقع شرکت های موفق در جستجوی یافتن راهکار مؤثری جهت به کارگیری در سيستمهای بازاريابی خود می‌باشند.

شناخت درست ابزارهای تبلیغات، قسمتی از فرآیند مدیریت تبلیغات به حساب می آید. امروزه با وجود اینترنت، روش های تبلیغاتی تغییرات فراوانی کرده اند. تبلیغات اینترنتی در میان کسب و کارها فراگیر شده در نتیجه روش‌های سنتی تبلیغات تأثیر چندانی بر روی انتخاب مردم ندارند. به همین علت است که بازاریابی دیجیتال به عنوان یک روش نوین، در حال گسترش شیوه‌های بازاریابی می‌باشد. لازم به ذکر است تبلیغات می بایست در همه جا و همه وقت در معرض دید مشتری قرار بگیرد. در واقع هزینه‌ای که شرکت‌ها صرف تبلیغات می‌کنند بسیار زیاد است.

در برندسازی و فروش ،تبلیغات به عنوان وسیله‌ای کارآمد مورد استفاده قرار می گیرد. از تبلیغات می توان به عنوان یکی از رایج ترین روش‌های خلق شخصیت و استفاده از چهره‌های سرشناس نام برد. مثلاً از نام ورزشکاران، خوانندگان و هنرپیشگان برای برندی خاص به مدت زمان طولانی استفاده شود .امروزه در فروش، تأثیر تبلیغات اجتناب ناپذیر است تا جایی که می توان گفت تبلیغات همواره نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می آید. لازم به ذکر است عامل نیروی انسانی در فروش حضوری همانند تبلیغات بصری دارای اهمیت بالایی می باشد. چنانچه نحوه فروش و معرفی محصول به عاملین فروش درست آموزش داده شود خود از جمله عوامل تبلیغات در فروش یک برند است.لازم به ذکر است جهت تبلیغات مؤثر می بایست آهسته آهسته قدم برداشت تا هم مشتریان قدیم فعال بمانند و هم به تعداد مشتریان جدید افزوده شود. این نکته را باید در نظر داشت که عامل هزینه برای به وجود آمدن یک برند و سپس هزینه‌های تبلیغات برای تبدیل شدن به یک برند معتبر دغدغه امروز بسیاری از شرکت ها می باشد. در نتیجه تبلیغات از جمله مزایای مهم جهت فروش متفاوت است اما مهم‌تر از آن عامل تولید یک برند است؛ درنهایت اینکه ایمان داریم مشتری همیشه وفادار به یک برند است.

تبلیغات اصل و زیربنای ساده‌ای دارد، جلب توجه! هدف اصلی از تبلیغات، جلب توجه به محصولی است که قرار است فروخته شود. در تبلیغات سعی می‌شود تا مردم نسبت به خرید کالایی که ممکن است به فکر خریدش نباشند یا نیازی به آن نداشته باشند، متقاعد شوند. از طرف دیگر تبلیغات کمک می‌کند تا بازار یک محصول حفظ شود و تضمینی برای تداوم خرید مصرف‌کنندگان فعلی باشد. کلید اصلی این کار بدون شک برقراری ارتباط است. در تبلیغات با هوشمندی تمام سعی می‌شود تا پیامی هدف‌مند به مخاطب ارسال شود و از این طریق بر روی رفتار خرید وی تاثیر گذاشته شود. این اصل یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تبلیغات است که از زمان‌های دور در این صنعت وجود داشته است. جالب است بدانید مفهوم تبلیغات توسط تاجران قرن هفدهم میلادی شکل گرفت. در آن زمان آن‌ها برای مجاب کردن مردم به خرید دانه‌های قهوه برای درست کردن نوشیدنی‌های خوش‌طعم به تبلیغات می‌پرداختند. شرکت‌های بزرگ امروزی نیز به همین طریق سعی در متقاعد کردن خریداران دارند.

یک مصرف کننده تحریک شده ، یا به اطلاعات بیشتری نیازمند است یا نیست . اگر میل مصرف کننده از شدت و قوت کافی برخوردار باشد این احتمال وجود دارد که مصرف کننده این کالا را بخرد . در غیر این صورت مصرف کننده یا این نیاز را در حافظه خود نگهداری می کند یا با در نظر داشتن این نیاز ، نسبت به تحقیق و جمع آوری اطلاعات اقدام می کند . مصرف کننده به یک طریق ، توجه خود را تشدید خواهد کرد و یا اینکه به طور فعال برای جمع آوری اطلاعات وارد عمل می شود . اطلاعات مورد نیاز مصرف کننده از منابع مختلفی قابل تهیه و جمع آوری هستند . بازاریاب باید نسبت به این منابع و میزان تاثیر و نفوذ هر کدام بر تصمیم گیریهای خرید آگاهی و اطلاع کامل داشته باشد.

آقای تبلیغ بازدید : 27 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

مواد پلاستیکی آزمایشگاهی بر روی پارامترهای حیاتی آبشار Daphnia magna تأثیر می گذارد. عامل اصلی به عنوان “نوآوری” مواد تعریف شده است. D. magna ویژه نوجوانان به طور جداگانه در الف) 50 میلی لیتر لوله های پلی پروپیلن استاندارد آزمایشگاه و ب) لوله های یکسان که برای چندین هفته شسته شده و هوادهی شده اند، مورد استفاده قرار میگیرند. اثر معنی دار کمی بر رشد و باروری D. magna داشته اند. لوله های جدید باعث تاخیر بلوغ، کاهش تولید مثل و کاهش رشد در مقایسه با لوله های شسته شده و دوباره استفاده شده از نام تجاری مشابه شده اند.

یافته ها نشان می دهد که نوآوری لوله ها باعث مهار یا اثرات سمی بر D هستند. اغلب لوله های پلاستیکی آزمایشگاهی مگنا به علت خاصیت استریل به صورت جداگانه استفاده می شوند. لوله های نازک ممکن است عامل مهمی در نتایج تحقیقات باشد و نباید نادیده گرفته شوند. ظروف پلاستیکی یکبار مصرف ممکن است با هزینه ای که به نظر می رسد نادیده گرفته شود و اثرات نامطلوبی در تست های زیستی و سیستم های بیولوژیکی ایجاد کنند. یافته های ارائه شده، نیازمند ادامه آگاهی عمومی در مورد عوامل مواجهه با محیط آزمایشگاهی مواد هستند. بر اساس یافته های حاضر، نویسندگان پیشنهاد می کنند که پلاستیک هایی که برای استفاده در تحقیقات حساس مورد استفاده قرار می گیرند، باید قبل از استفاده شسته و هوادهی شوند.

 

معرفی و توضیح ساخت لوله آزمایشگاهی

پدیده اشباع کننده های فلزی ساز
1) مواد نامطلوب را از رزین های پلاستیکی ذخیره میکنند
2) در ترکیبات بالقوه سمی در پلاستیک های مورد استفاده در جراحی، تزریقات و درمان های مرتبط با آن حضور دارند
3،4) گزارش های اخیر در مورد اثرات مخدوش یا حتی مخرب ظروف معمول پلاستیکی مورد استفاده شده در تحقیقات تجربی، نیاز به آگاهی مستمر در میان کارشناسان آزمایشگاه را نشان می دهد.

اصطلاح “پلاستیک” شامل انواع بسیاری از محصولات ساخته شده میباشد از رزین های مصنوعی پلیمر مانند پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلرید و ترکیبات متعدد دیگرتا افزودنی ها و ترکیبات را شامل میشوند. چنین موادی به طور فزاینده ای در همه جنبه های جامعه و زندگی روزمره و همچنین در تحقیقات مورد استفاده قرار می گیرند. برآورد شده است که تولید جهانی سالانه اقلام مختلف پلاستیکی حدود 300 میلیون تن است و تقریبا سهم هر انسان روی کره زمین 40 کیلوگرم میباشد. مقدار ناشناخته این مصرف سالانه در تسهیلات تحقیقاتی آزمایشگاهی، عمدتا به عنوان مواد مصرفی یکبار مصرف استفاده می شود. تحقیقات منتشر شده از پنج دهه گذشته نشان داده است که شفافیت های شیمیایی از پلاستیک های آزمایشگاهی و پلاستیک های پزشکی می تواند اثرات مخدوش کننده یا متفاوتی بر نتایج آزمایشات و همچنین اضافه کردن خطرات سمی در درمان بیماران داشته باشد.

 

آلودگی های ساخت لوله آزمایشگاهی

بررسی گسترده ای از 120 نشریه، بررسی 11 مورد از اثرات پلاستیک های مختلف را بر سلامت حیوانات آزمایشگاهی و انسان نشان می دهد و بسفنول ها و فتالات را به عنوان دو خانواده از مواد افزودنی پلاستیسیته شیمیایی شناخته شده برای آلودگی مواد تحقیقاتی برجسته می کند. در طول بررسی ما فقط اطلاعات پراکنده ای در مورد چگونگی ساخت پلاستیک های مختلف و اجزای پلاستیک را در فرآیندهای بیولوژیکی، متابولیک و عملکرد کلی موجودات مختلف مشاهده می کنیم. با توجه به این واقعیت که چنین موادی در همه جا نه فقط در محیط آزمایشگاهی، بلکه در اکثر محیط های دیگر نیز، مخصوصا در اقیانوس ها یافت می شوند، شگفت آور است.

آقای تبلیغ بازدید : 23 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

بیشتر خانم ها سایز سوتین مناسب سینه خود را نمی دانند و مهمترین وظیفه سوتین محافظت از سینه ها می باشد یک سوتین خوب و مناسب مانع از افتادگی سینه ها شده و از قوز کردن و کمردرد جلوگیری می کند. اما مهم است که حتما مشخصات سوتین مناسب را بدانید . سینه بند یا سوتین باید از جنس مرغوب تولید شده باشد تا پوست بدن را اذیت نکند، علاوه براین سوتینی مناسب است که اندازه و سایز بدن باشد یک سوتین خوب و ایده آل باید پارچه نرم و لطیفی داشته باشد که قابلیت عرق گیری و ورود و خروج هوا را دارا باشد تا به پوست  آسیبی نرسد و همچنین به سینه ها فشار بیش از اندازه وارد نشود و روی سطح آن ردی باقی نماند و عرق سوز نشود.

مشخصات سوتین مناسب

  1. یکی از مهم ترین مواردی که در خرید سوتین باید به آن توجه کنید این است که در صورت امکان سوتین هایی را انتخاب کنید که دارای بند های پهن باشد و وزن وارده سینه ها به شانه ها را در سطح بیشتری انتقال داده و باعث ناراحتی و اذیت نشوند به همین دلیل باید در انتخاب سوتین مناسب دقت کافی داشته باشید.
  2. حتما باید نخی باشد و از مواد با کیفیت تهیه شده باشد. قابلیت شستشو داشته باشد به این معنا که آب نرود و در طول زمن تغیر سایز ندهد و دارای پارچه لطیف و محکم باشد همچنین پارچه آن خاصیت عرق گیری و امکان ورود و خروج هوا را داشنه باشد چون این کار از تجمع باکتری های بیماری زا بر روی پوست جلوگیری خواهد کرد.
  3. اگر سوتین جک دار یا اسفنجی انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که عرق نکنید و به سینه ها فشار نیاورد. رنگ به کار رفته در آن روی بدن نماند و گیره هایش زنگ نزند. همچنین روی بدن رد آن باقی نماند و باعث ایجاد کبودی یا قرمزی در پوست نشود به همین دلیل اصولا بهتر است که از سوتین های نخی و پنبه ای استفاده کنید که قابلیت عرق گیری و خنک نگه داشتن سینه ها را داشته باشد.
  4. سینه زنان بدون سوتین فرم مناسبی نخواهد داشت و باعث کاهش اعتماد به نفس خواهد شد. در واقع سینه ها بدون سوتین افتاده، بد فرم دیده می شوند و حجم آن کم به نظر می آید. در هنگام راه رفتن بالا پایین می شود و اعصاب فرد را هم می ریزد به همین دلیل نه تنها کاپ سوتین باید متناسب با سایزتان باشد بلکه سایز دور سینه هم باید دقیقأ متناسب سایز دور سینه شما باشد وگرنه بعدأ متوجه می شوید که دور سینه آن گشاد یا تنگ است. به مشخصات سوتین مناسب دقت داشته باشید.
  5. اگر سوتین روی سینه ها کاملأ نخوابد به معنی این است که برایتان کوچک است و باید سایز بزرگتری را خریداری کنید و اگر بالای سینه هایتان از سوتین بیرون بزند نشانه این است که برایتان کوچک است و باید سایز بزرگتر را انتخاب کنید اگر بند سوتین سر شانه ها را اذیت کند یعنی سایز درست سوتین را انتخاب نکرده اید و باید یک سایز کوچکتر و یک سایز بزرگتر از آن را امتحان کنید تا سایز مناسب را پیدا کنید و فقط به سایز کاپ اکتفا نکنید و حتمأ قبل از خرید آن را در اطاق پرو امتحان کنید.
  6. مدل، ظاهر و زیبایی سوتین باید در درجه دوم اهمیت داشته باشد و در درجه اول باید به اندازه آن توجه کنیم. شاید زیبایی یک سوتین برای خانم ها خیلی مهم باشد ولی باید در کنار اهمیت دادن به زیبایی به نکات مهمتری هم توجه داشته باشند، سلامتی بالا ترین سرمایه هر شخصی می باشد که باید به آن در هر شرایط اهمیت ویژه ای داشت.
  7. همه‌ی خانم ها باید بدانند که سوتین تنگ یا گشاد از آزاردهنده‌ترین مشکلاتی‌ست که می‌تواند در طول زندگی روزمره برایشان دردسرساز باشد. سوتین تنگ یا گشاد نه فقط به قفسه‌ی سینه بلکه به شانه‌ها، دست‌ها، گردن و کمر فرد هم فشار وارد می‌کند بنابراین بهتر است خانم‌ها مخصوصا آن‌هایی که مجبور به سپری‌کردن ساعاتی طولانی در خارج از منزل هستند، به‌جای توجه به زیبایی ظاهری سوتین به اندازه و فرم آن توجه کنند. البته خوشبختانه امروزه تنوع طرح سوتین‌ها آن‌قدر زیاد است که حتی با سخت‌گیری بسیار درباره‌ی اندازه و فرم باز هم می توان سوتینی مناسب با سلیقه‌ی خود پیدا کرد.
  8. استفاده از سوتین های تنگ به مدت چند ساعت باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه در زنان خواهد شد. نوع پارچه، فلز زیر سوتین و بسیاری از عوامل دیگر روی آزاردهنده بودن سوتین ها تاثیرگذار هستند. و پوشیدن سوتین های تنگ نه تنه آزادهنده هستند، بلکه خطرات زیادی هم دارند. خطر ابتلا به سرطان در زنانی که حداقل 16 ساعت در روز سینه بند می‌پوشیدند، بیش‌تر از افرادی است که تنها 8 ساعت در روز سوتین استفاده داشتند. انتخاب سوتین مناسب بیش‌تر یک مسئولیت است تا انتخاب. سوتین ها باتوجه به این‌ که چه‌قدر آن را می پوشید و چه‌طور آن را می شویید ماندگاری خواهند داشت و باید سبک‌های مختلف سوتین را امتحان کنید تا بتوانید سوتینی را که واقعا مناسب‌تان است انتخاب کنید.
  9. این‌که مقداری از بافت سینه از طرفین بیرون می‌زند نمی تواند نشانه‌ی خوبی باشد و حتما باید به این موضوع توجه داشته باشید دو طرف سینه و قسمت زیر بغل باید خوب داخل سوتین ها جا بشوند. تنها راه‌ حل برای جلوگیری از بیرون زدن مقداری از بافت سینه این است که سینه بند سایز مناسب را انتخاب کنید. سوتین مناسب می باشد که کاپ آن سینه‌ها را خوب پشتیبانی کند. سینه بند باید به درستی همه‌ی بافت‌های سینه را دربر بگیرد تا هیچ بخشی از سینه بیرون نزند. خانم هایی که سینه‌های بزرگ دارند معمولا با این مشکل مواجه می‌شوند مشخصات سوتین مناسب را باید در نظر بگیرید تا باعث قرمزی و افزایش میزان تعریق نشود.
  10. بعضی از خانم ها گمان می کنند پوشیدن سوتین می تواند باعث آسیب شود و برخلاف آن پوشیدن سوتین هیچ آسیبی به بدن نمی‌زند. در حقیقت، برای حفظ و ثابت نگه داشتن سینه‌ها، مخصوصا در زمان انجام هر نوع فعالیت بدنی پوشیدن سینه بند بسیار مفید است. و ویژگی هایی مثل فنر داخل سوتین، پارچه، اندازه‌ی باند دور سوتین و اندازه‌ی کاپ، نقش مهمی در انتخاب سوتین مناسب خواهد داشت. اگر برای اولین بار سینه بند ایده‌آل‌تان را پیدا نکردید طبیعی است و نباید نا امید شوید. همچنین خرید یک سوتین برای تمام لباس‌های‌تان یک اشتباه بزرگ است برش و دوخت تی‌شرت‌ها، لباس‌ها و پیراهن‌ها باعث می‌شود که فقط با سوتین های خاصی قابل پوشیدن باشند. درواقع سوتینی مناسب است که به سینه‌ها شکل مناسب بدهند و از آن‌ها پشتیبانی کنند، حتی زمانی که در خانه هستید.
آقای تبلیغ بازدید : 85 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

مدل های مختلف کاغذ فیلتر

آزمایشگاه کاغذ فیلتر
فیلترهای دریاچه های بزرگ از سال 1951 به عنوان یکی از معتبرترین ابزار فیلتر آزمایشگاهی بوده اند. قالبهای ما برای مشتریان سفارشی خود عبارتند از: برش، و آهن بری و خدمات غلطک زدن.
جایگزین فیلتر آزمایشگاه Whatman
جایگزینی فیلتر آزمایشگاه Ahlstrom
جایگزین فیلتر آزمایشگاه Macherey-Nagel
جایگزین فیلتر آزمایشگاه Schleicher & Schuell
جایگزین فیلتر آزمایشگاه VWR
جایگزین فیلتر آزمایشگاه Reeve-Angel
سیستم های میکرو درجه تصفیه جایگزین فیلتر آزمایشگاهی

مدل های مختلف کاغذ فیلتر و کیفیت کاغذ فیلتر ها

بطور معمول ، نمرات کیفی کاغذ فیلتر، برای استفاده در روش های تحلیلی توصیه می شود که تعیین کننده یا شناسایی کننده اجزای ذرات مخلوط بدون توجه به مقدار موجود می باشد. کاغذهای فیلتر کافی اغلب در کار جداسازی معمول استفاده می شوند که هنوز هم نیاز به خلوص بالا و عملکرد سازگار دارند.

کاغذ فیلتر خاکستری در چند مدل آزمون مورد استفاده قرار میگیرد. فیلترهای معمول در بسیاری از روش های آزمونهای استاندارد شده، مانند تجزیه و تحلیل گرانشی و تهیه نمونه استفاده میشوند. جایی که یک فیلتر با خلوص بالا ترجیح داده می شود. نمرات استاندارد بدون خاکستر حاوی عوامل تقویت کننده نیستند.
فیلترهای کمتر تشدید شده (0.01٪ خاکستر) مناسب برای تجزیه و تحلیل گرانشی معمولی و تهیه نمونه هایی برای استفاده در تجزیه و تحلیل تکنیک های ابزار هستند. نمرات خاکستر خاک حاوی مقادیر متوسطی خاکستر بین نمرات کیفی و نمکهای خام است. ( حدود 0.006٪ خاکستر). این دسته از فیلترهای بدون آسیب مخصوصا برای تکنیک هایی که به کمی تحلیل نیاز دارند مورد استفاده قرار گرفتند ، که نیاز به افزایش ظرفیت رطوبت و ظرفیت بارگیری دارند. سطح بیرونی این فیلترها، سطحی صاف از الیاف شل است که بهترمیتواند رسوبات رطوبتی را جمع آوری کند. این قبیل فیلترها از پنبه ای با کیفیت بالا و با استفاده از آبی فوق العاده خالص، اسمز معکوس و بیشتر با اسید رقیق شده برای حذف مواد آلی و غیر آلی ناخالص تولید شده اند. مقاومت شیمیایی بسیار بالایی نسبت به محلول های قوی اسید و قلیایی دارند.

 

مدل های مختلف کاغذ فیلتر | کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ فیلتر | کاغذ صافی

مدل های مختلف کاغذ فیلتر و کاغذ کروماتوگرافی سلولز

خط تولید کاغذ ما همچنین شامل کروماتوگرافی، الکتروفورز و کاغذ بلوط برای استفاده در برنامه های انتقال ژل و تکنیک های کروماتوگرافی استفاده میشود. این ورقه ها یکنواخت، صاف و سفید دارای خلوص بالا، کیفیت بالا و استانداردی با ارزش هستند. آنها در تحقیقات اسید نوکلئیک مانند جنوب، شمال و غرب، الکترولوکتیو و الکتروفورز استفاده می شوند. کروماتوگرافی، الکتروفورز و کاغذهای ضد باکتری از خلوص بالا و سلولز پنبه آلفا با 100٪ FDA، با استفاده از آب فوق العاده خالص ساخته شده و حاوی هیچ افزودنی نیستند که این می تواند باعث افزایش پس زمینه و یا سایر تداخل ها در سیستم های تشخیصی شود.
ویژگی های کلیدی:
جذب کنترل شده
جذب یکنواخت
سازگاری در سراسر کاغذ
سازگاری با مقدار زیاد
خلوص بالا، بدون اندازه و یا پرکننده
دستکاری و رطوبت عالی
بدون لکه های سخت و یا تغییرات تراکم
بدون الیاف هواپیما
برش سفارشی
بسته بندی فله
آزمایشگاه فیلتر کاغذی تامین کننده
کاغذ فیلتر کیفی پیش ساخته شده
درباره نمره های پلاستیکی از ما بپرسید. آنها اجازه می دهند که سرعت جریان سریع تر و پیچیده تر از سطح موثر جریان افزایش و ظرفیت بارگذاری به طوری که باعث کاهش زمان فیلتراسیون میشوند، افزایش یابند. حلقه های پلاستیکی در ابعاد 125 تا 500 میلی متر موجود میباشند.

مدل های مختلف کاغذ فیلتر | کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ فیلتر | کاغذ صافی

 

فیلتر میکروفیبر شیشه ای مدل های مختلف کاغذ فیلتر

فیلترهای میکرو فایبر شیشه ای از 100٪ شیشه بورسیلیکات خالص تولید می شوند. فیلترهای میکرو فایبر شیشه ای در بسیاری از زمینه های تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی کاربرد گسترده ای دارند، به ویژه هنگامی که فیلتراسیون خوب و ظرفیت بارگذاری بالا مورد نیاز باشد. برنامه های کاربردی برای فیلترهای میکروفیبر شیشه ای شامل تجزیه و تحلیل زیست محیطی برای آب، فاضلاب، آزمایش خاک، آلودگی هوا و نظارت، تحقیق و فرآیند بیوشیمی و تجزیه و تحلیل گرانشی با احتراق نمونه است.

 

 

مدل های مختلف کاغذ فیلتر | کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ فیلتر | کاغذ صافیکاغذ فیلتر Buchner

ویژگی های کلیدی:
تحلیل کیفی
تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی
100٪ بورسیلیکات خالص
سرعت جریان سریع
حفظ ذرات جامد
0.7μm – 3.1μm
ظرفیت بارگذاری بالا
مقاومت شیمیایی و حرارتی (تا 500 درجه سانتیگراد)
طول عمر طولانی
رنگ سفید درخشان که منعکس کننده بیش از 96٪ نور قابل مشاهده است.
برش سفارشی
کاغذهای فیلتر دریاچه بزرگ می توانند برای هر سفارشی و به هر اندازه برش شوند. ما کاغذ فیلتر را در محافل، ورق، رول یا اشکال سفارشی ارائه می دهیم. همچنین کاغذ فیلتر برای دستگاه های مطبوعات مورد استفاده قرار میگیرند.

آقای تبلیغ بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

 

در دنیای مد امروز عطر و ادکلن یکی از مهم ترین عناصریست که بسیار مورد توجه است با اینکه پوشیدنی نیست ولی بر روی جذابیت و استایل و شخصیت آقایان تاثیر گذار است. انتخاب ادکلن مناسب نسبت به سلیقه در جذابیت و موقعیت اجتماعی آقایان بسیار تاثیر گذار می باشد‌. برای آقایان پخش بو اهمیت بیشتری نسبت به ماندگاری دارد، البته در بین محصولات ادکلن های مردانه ادوپرفیوم هم وجود دارد که نیاز آقایانی که درخواست ماندگاری بیشتر دارند را برطرف میکند. ادکلن مردانه گرم و تلخ از راحیه های محبوب آقایان به حساب می آیند که بیشتر از ادویه های تند شرقی و ریشه درختان ساخته شده اند. عطرهایی که از منایع حیوانی و به صورت صنعتی به وجود می آیند هم جز عطرهای تلخ به شمار می روند، عطرهایی با بوی چوب نیز جز این دسته هستند، به دلیل تلخی و بوی ویژه ای که این ادکلن ها دارند بیشتر در حوزه ادکلن های مردانه جذاب به شمار می آیند.

ادکلن مردانه گرم و تلخ

  1. ادکلن مردانه Armaf Tag Him Prestige: رایحۀ این ادکلن مردانه شباهت زیادی با وان میلیون از برند پاکو ربن دارد. عطر مردانه تگ هیم ادیشن آرماف توسط کمپانی Armaf در گروه بویایی شرقی با غلظت ادوتویلت تولید شده است. رایحه های غالب یا بویی که به طور کلی از این عطر استشمام می شود به ترتیب شدت بویایی ، ادویه های با طراوت، مرکباتی، معطر می باشند. رایحه ابتدایی : گریپ فروت، نعنا، ترنج، رایحه میانی : پرتقال خونی، اسطوخودوس، فلفل سیاه، دارچین، رایحه پایانی : کهربا، وانیل، نعنا هندی، چوبهای سفید می باشد بعد از اسپری کردن این ادکلن مردانه در آغاز رایحه های گریپ فروت، نعنا، ترنج به مشام می رسند که همان رایحه های ابتدایی عطر هستند و میزان ماندگاری آنها عموما چند دقیقه می باشد. پس از گذشت این مدت زمان ، رایحه های میانی شامل پرتقال خونی، اسطوخودوس، فلفل سیاه، دارچین با ماندگاری ای در حدود یک الی دو ساعت نمایان می شوند و مسیر بویایی را برای شروع و ترکیب با رایحه پایانی باز می کنند. رایحه های پایانی که پس از چندین ساعت آشکار می شوند و پایداری طولانی مدت تری دارند شامل کهربا، وانیل، نعنا هندی، چوبهای سفید هستند که به صورت آخرین نت این عطر ظاهر می شوند و تا پایان ماندگاری عطر با شما همراه و عجین خواهند بود این ادکلن مردانه با غلظت ادوتویلت طراحی شده است و دارای ۵ تا ۱۵ درصد عصاره خالص عطر می باشد.
  2. ادکلن لاگوست مدل L.12.12 Bleu EDT: ادکلن لاگوست جز یکی از بهترین برندهای عطرسازی و یکی از تولید کننده بهترین ادکلن مردانه می باشد و طرفداران ویژه‌ای را دارد. این ادکلن مردانه مخصوص مردان شیک و خاص و جوان می باشد و بسیار پر فروش هم می باشد. این ادکلن محصول سال ۲۰۱۱ می باشد و رایحه ای تلخ و خنک دارد. این ادکلن از لحاظ این که تلخ می باشد بیشتر مناسب فصل زمستان است ولی چون علاوه بر تلخی، رایحه ای خنک نیز دارد و ترکیبی از خنکی و تلخی است و بیشتر برای فصول گرم سال استفاده می‌شود. رایحه هایی که در این ادکلن استفاده شده است گریپ فروت، نعناع، مریم گلی، نعناع هندی، شکوفه پرتقال و سرخس و سرو می باشد.
  3. ادکلن مردانه Euphoria Calvin Klein: شیشه‌ی این ادکلن سایز متوسط شفاف با مایع طلایی درون آن شکلی جالبی دارد. در بطری به رنگ نقره‌ای روشن ساخته شده است. راحیه های عجیب این محصول از ادویه ها و چوب های معطر میباشد. به همین دلیل در دسته ی گروه بویایی شرقی و تند قرار می گیرد. به محض اسپری ایفوریا روی لباس یا محل نبض، بوی زنجبیل و فلفل فضا را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. بوی تند ناشی از فلفل، هر آدم خسته‌ای را سرحال می‌آورد. سپس با گذشت زمان، بوی گیاه ریحان، گل مریم و چوب درخت سرو جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد. تلخی این ترکیب سه‌تایی برای آقایان بسیار مناسب است و شخصیت جدی آن‌ها را برجسته‌تر می‌کند. در انتها و بعد از مدتی طولانی، عنبر، چوب قرمز برزیلی، جیر و پاتچولی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. تندی و گرمای لذت‌بخش این نت‌های پایانی در تمام طول روز به مشام شما و اطرافیانتان خواهد رسید. عطر ایفوریا مردانه با نام شادی و سرخوشی برای مردان را میتوان در دسته ی گروه بویایی رایحه های چوبی معطر قرار داد. این رایحه که دارای بوی ملایم و تلخ میباشد ، گزینه مناسبی برای مصارف روزانه در هر چهار فصل سال بوده و مختص آقایان رده ی سنی ۲۰ تا ۳۵ سال میباشد. اگر میخواهید برای مدتی در حدود پنج تا شش ساعت از بودن آن در کنارتان لذت ببرید باید چندین بار از آن اسپری نمائید چون این رایحه از ماندگاری بالایی برخوردار نمیباشد .
  4. ادکلن مردانه Creed Aventus: عطر کرید اونتوس با طبیعت خنک و طعم تلخ گزینه مناسبی برای استفاده در فصول گرم می‌باشد. اين عطر در گروه بويايي ميوه‌اي قرار مي‌گيرد و از پخش بوی بسيار خوبي برخوردار است. طبق آمار به دست آمده از کاربران جهانی سن پیشنهاد شده برای مخاطبان این عطر مردانه بالای 22 سال می‌باشد، اما در کشورهای مختلف سنین علاقمند به این رایحه متفاوت است و در میان نوجوانان نیز محبوب است. بوی این عطر، بسیار قوی و هوشمندانه عمل می‌کند. شیشه‌ی زیبای این عطر به‌تنهایی برای تزیین میز کافی است. ادکلن اونتوس همچنین برای کادودادن به کسانی که دوستشان دارید، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. به محض اسپری، رایحه‌ی نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب به‌خوبی فضای اطراف را به تسخیر خود درمی‌آورد. این ترکیب حس اعتمادبه‌نفس و انرژی زیادی را برای آقایان به ارمغان می‌آورد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی وارد عرصه می‌شوند که شامل گیاه جادویی پاتچولی، گل رز و یاسمین هستند. با وجود این مخلوط سه‌گانه، شیرینی و گرمای هم‌زمان را خواهید داشت. کم‌کم و با گذشت مدتی نه‌چندان طولانی، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید شد که شامل مشک، اوک‌موس، عنبر و شیرینی وانیل هستند‌.
  5. ادکلن Armani: آرمانی ادکلن مردانه گرم و تلخ به حساب می آید که کمی تند و تیز و چوبی بر پایه رایحه مرکبات و نعناء دارد. رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین و آبدار لیمو به همراه مقدار زیادی رایحه خنک، سبز و تلخ نعناء آغاز میشود که بسیار نشاط آور و شاداب است. با گذر زمان عطر با حفظ حالت شاداب، مرکباتی و نعنایی کمی شیرین شده و با اضافه شدن زنجبیل و رایحه ملایمی از چوب حسی تلخ و کمی تند نیز به خود میگیرد. آرمانی کد اسپرت پخش بوی بالا و ماندگاری مناسبی دارد و بهترین زمان برای استفاده از آن فصلهای بهار و تابستان میباشد. شخصیت یک مرد واقعی را جذاب و دارای نیروی مغناطیسی می‌کند که هر کسی را به سمت خود جذب می کند، Armani Code ادکلنی شیک جذاب و مردانه که یه جور شناسنامه شرکت آرمانی مباشد این عطر در سال 2004 ساخته شده است.
آقای تبلیغ بازدید : 153 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی

زمانی که به دنبال صافی ها می باشید گزینه های متنوعی برای کابرد های مختلف به چشم می خورند .
مهم می باشد این اطمینان را داشته باشید که بهترین گزینه را برای کار خود انتخاب کنید ، ولی متفاوت بودن به چه معنا می باشد؟ با ما همراه باشید با ادامه مطلب انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی.

 

 

انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ صافی آزمایشگاه

 

 

 

کاغذ صافی یا کاغذ فیلتر سلولوزی (Cellulose Filter) ، انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی

این صافی ها از الیاف سلولز ساخته می گردند و به منظور صاف کردن کلی به کار گرفته می شوند . سطح جلوگیری از عبور ذرات می تواند تا 2.5 میکرو متر شود. این نوع کاغذ صافی آزمایشگاهی برای فیلتراسیون گرانشی ساده با استفاده از یک قیف صافی پلاستیکی یا شیشه ای استفاده می گردد و برای این کار کاغذ صافی بایستی تا گردد . مدل های از پیش تا شده در بعضی از گرید ها موجود می باشد.

 

 

 

 

انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ صافی آزمایشگاه

 

 

 

صافی شیشه ای ریز رشته ای ( میکرو فایبر گلاس Glass Microfibre Filter )

این صافی از ریز رشته های شیشه ای ساخته شده است و اجازه به نگهداری ذرات تا محدوده ی زیر میکرون را می دهند . آن ها می توانند دما های بالا ( تا حداکثر در حدود 550 درجه ی سانتیگراد ) را تحمل بکنند بنابراین می توانند در آنالیز های گرانش سنجی که در آن نیاز به شعله می باشد  استفاده گردند. صافی های میکرو فایبر گلاس را باید به شکل صاف به کار ببریم، چون آن ها را نمی توان نظیر کاغذ صافی ها تا کرد ، در نتیجه آن ها را می توانیم  با قیف بوخنر یا یک واحد صافی 3 قسمتی استفاده کنیم.

کاغذ صافی غشائی ( ممبران فیلتر Membrane Filter )

این صافی ها ذرات را بر روی سطح غشاء نگه می دارند . سطح عدم اجازه به عبور ذرات می تواند تا 0.2 میکرومتر باشد ، یعنی آن ها به شکل متداولی در کاربرد های آلودگی هوا و میکروبیولوژیکی استفاده می گردند.

 

مشخصات اصلی کاغذ صافی و کاغذ فیلتر آزمایشگاهی ، انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی

اندازه ی منفذ یا تخلخل ( Pore Size )
این فاکتور اندازه ی عددی منافذ صافی می باشد، یعنی ذرات بزرگتر از این اندازه نگه داشته می شوند ، در حالی که ذرات کوچکتر از این اندازه می توانند از بین صافی عبور کنند .

 

درصد خاکستر کم یا بدون خاکستر (اشلس Ashless)

کاغذ صافی های سلولزی کمی را می توان به عنوان کاغذ صافی های بی خاکستر یا گرید خاکستر اندک نام ببریم که این امر توسط آتش زدن یک صافی سلولی در هوا در دمای 900 درجه ی سانتیگراد تعیین می گردد. کاغذ صافی های بدون خاکستر در کاربرد های آنالیزی مهم ، به عنوان مثال در آنالیز های گرانش سنجی ، استفاده می گردند.

 

کاغذ صافی های کمی ( Quantitative Filter Papers ) ، انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی

این نوع کاغذ صافی ها برای آنالیز گرانش سنجی یا فیلتراسیون استفاده می گردند که در آن باید رسوب شیمیایی ، به عنوان مثال از صاف کردن با قیف بوخنر تحت خلاء ، بازیابی گردد.

 

کاغذ صافی های کیفی ( Qualitative Filter Papers ) ، انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی

این کاغذ صافی ها در تکنیک های کیفی به منظور شناسایی مواد استفاده می گردند. آن ها سطح بازیابی رسوب مشابهی با کاغذ های صافی کمی ندارند .

 

انتخاب قیف مناسب برای کاغذ صافی

کاغذهای صافی جهت جداسازی فازهای جامد از مایع و در برخی از موارد جداسازی فاز جامد از گاز کاربرد دارند. به طور عمده دو نوع کاغذ برای بررسی تحلیلی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاغذهای بدون خاکستر (ASHLESS) که برای آزمایشات کمی مورد استفاده قرار می گیرند و میزان خاکستر باقیمانده 008/0% است.
کاغذهای معمولی که برای آزمایشات کیفی مورد استفاده قرار میگیرند و میزان خاکستر باقیمانده حدود 06/0% است.
کاغذهای صافی در انواع مختلفی از لحاظ قطر منافذ و سرعت عبور طبقه بندی شده است.

فیلترهای Ashless (بدون خاکستر) ، انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی

برای صاف کردن محلولها از کاغذ صافی استفاده می‌کنند . کاغذ صافی بدون خاکستر را از الیافی که با اسید کلریدریک و اسید فلوئوریدریک شستشو داده می شود و با آمونیاک‌ خنثی شده می‌سازند. کاغذ صافی باید دارای چنان بافتی باشد که کوچکترین ذرات رسوب را از خود عبور ندهد و در عین حال محلول را سریعا صاف‌ کند.

 

انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی و سایز ریز متوسط و درشت ، سه ‌نوع کاغذ صافی معمول ‌است :

 

1- بافت ریز: این کاغذ صافی برای صاف کردن رسوبهای خیلی ریز استفاده میشود .واتمن 42 و 44 نمونه ای از این نوع کاغذ صافی می باشد.

2- بافت متوسط: این کاغذ صافی برای صاف کردن رسوبهای حاوی دانه‌های متوسط استفاده میگردد. واتمن 40 نمونه ای از این نوع کاغذ صافی است .

3- بافت درشت : این کاغذ صافی جهت صاف کردن رسوب های دانه‌ درشت‌ و رسوبهای ژلاتینی مورد استفاده ‌قرار می‌گیرد. واتمن 41 نمونه ای از این کاغذ صافی است .

 

صافی های غشایی (ممبران)

ممبران فیلترها از انواع متفاوت و ترکیبات خاص ساخته شده می باشد که هر یک با توجه به نوع و ماهیت محلول مورد آزمایش به شرح زیر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

 

 

انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ صافی آزمایشگاه

 

 

 

 

سلولز مخلوط با استر(MCE) ، انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی

استریل و غیر استریل- گرید دار و ساده
موارد کاربرد : فیلتراسیون استریل و دقیق محلول های آبی بررسی مواد هیدرولیک، بررسی و شمارش ذرات باکتری ها بررسی میکروبیولوژی محصولات لبنی مورد استفاده است
قطر منافذ :0.2 um, 0.45um, 0.65um, 0.8um, 1.2um, 3um, 5um, 8um

 

 

انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ صافی آزمایشگاه

 

 

انواع کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ صافی آزمایشگاهی | کاغذ صافی آزمایشگاه

 

استات سلولز (CA)

موارد کاربرد : مناسب برای حلالهای آبی، بررسی تراکم باکتری ها و ویروس های بزرگ، اندازه گیری ذرات باقیمانده و بررسی آب، تصفیه مایعات بیولوژیک، پروتئین و آنزیم مورد استفاده می باشد
قطر منافذ :0.2 um, 0.45um

 

نایلون (NYL)

موارد کاربرد : مناسب برای حلالهای آلی، آبی و الکلی با مقاومت بالا، جداسازی لژیونلا – باکتری ها و حذف ذرات (قند خون، کلسترول، سرم، مواد مخدر )
قطر منافذ :0.2 um, 0.45um

 

پلی تترا فلئورو اتیلن (PTFE)

موارد کاربرد : این فیلترها آبگریز بوده و به علت مقاومت بالا نسبت به اسیدها و بازها برای استفاده درگستره pH 1-14 مناسب است. همچنین در تصفیه دقیق و استریل هوا و بخار، نمونه گیریهای آئروسول نیز استفاده می گردند.
قطر منافذ :0.2 um, 0.45um

آقای تبلیغ بازدید : 25 دوشنبه 12 آبان 1399 نظرات (0)

در تمام مراحل مختلف کروماتوگرافی، کاغذ فیلتر آزمایشگاهی نقش مهمی در فرآیندهای جداسازی و تصفیه برعهده دارد. این محصولات فیلتراسیون در فیلتر کردن حلال، تجزیه سلولز و همچنین تعدادی از کاربردهای صنعتی بسیار مفید هستند. و باید برای هر آزمایش یا فرآیند صنعتی که شامل جدایی و تصفیه باشد، وجود داشته باشد.
محصولات تصفیه فراتر از تنها یک کاغذ فیلتر آزمایشگاهی برای مقاصد مختلف در انواع متفاوت عرضه می شوند. هر نوع کاغذ فیلتر آزمایشگاهی ظرفیت های مختلف، و سطوح متفاوتی از فیلتراسیون را ارائه می دهد و همچنین برای نمونه های خاص در برنامه های خاص ساخته شده اند. استفاده از این محصول میکروفیلتراسیون در نیازهای صنعتی و تحقیقاتی مناسب می تواند برای کل فرایند کروماتوگرافی بسیار مفید باشد.

 

 

کاغذهایی با کمی فیلتر

فیلترهای کمکی به طور خاص برای تجزیه و تحلیل تعداد کمی از نمونه ها طراحی شده اند. این نوع کاغذ فیلتر برای تهیه نمونه تجزیه و تحلیل ابزار و همچنین تجزیه و تحلیل گرانشی مورد استفاده میگیرد. آنها در قالب های خاکستر، بدون خاکستر، و خاکستر خرد شده و بدون آسیب در دسترس هستند. هر فرمت کاغذ با کمی فیلتر برای تجزیه و تحلیل تعداد خاص کمی با نمونه های خاص و واکنش دهنده طراحی شده است.
کاغذهای بدون عنصر برای روشهای بحرانی با استفاده از فیلترهای تحلیلی مفید هستند.
از طرف دیگر، کاغذهای خرد شده، برای شن و ماسه سخت بهتر از مواردی که مقاومت شیمیایی بیشتری دارند، مورد نیاز هستند و رسوبات باید با دقت بیشتری حفظ شوند. فرآیندهای خنثی نشده از فیلترهای کم دارای قدرت رطوبت بالایی هستند و می توانند برای طیف گسترده ای از اهداف تصفیه حیاتی استفاده گردند.

 

 

فیلتر میکروفیبر شیشه ای

این فیلترهای میکرو فیبر شیشه ای در دو فرم – شیشه باند می باشند.
میکرو فیبر و میکرو فیبر شیشه ای رایگان. هر دو نوع از این نوع کاغذ فیلتر از 100٪ بوروسیلیکات شیشه ساخته شده اند و برای فیلتراسیون و نگهداری ذرات هستند که اندازه آنها کوچکتر از میکرون میباشد. آنها را می توان در دماهای بسیار بالا تا 500 درجه سانتیگراد و جریان بسیار سریع مورد استفاده قرار داد.
این کاغذهای فیلتر به دلیل ساختار مویرگی خوبشان قدرت جذب بالایی دارند. و به خوبی برای روش شمارش جرقه مایع مورد استفاده قرار میگیرند، آزمایش های نقطه ای و حتی بررسی میکروسکوپی نشان داده است که آنها می توانند کاملا شفاف ساخته شوند. هنگامی که از یک فیلتر بعنوان پیش فیلتر استفاده می شود، این فیلتر های میکروفیبر می تواند حجم بیشتری را مدیریت کرده و ظرفیت بارگذاری ذرات را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

 

کاغذ فیلتر | کاغذ صافی آزمایشگاهی

 

 

فیلترهای سلولز

برای اهداف کلی تصفیه، فیلترهای سلولز انتخابی عالی هستند. این نوع کاغذ فیلتر از پوسته هایی با کیفیت بالا ساخته شده، به طوری که محتوای سلولز آلفا حداقل 98 درصد میباشد. آنها برای تعدادی از برنامه های کاربردی مختلف آزمایشگاهی ایده آل بوده و گزینه هایی از میزان احتباس و جریان های مختلف در دسترس دارند.
فیلترهای سلولز در درجه های مختلفی از سختی و خلوص قرار می گیرند. این کار آنها را برای فیلتر کردن کلی نمونه های مختلف ایده آل می کند. آنها همچنین دارای مقاومت شیمیایی متفاوت هستند، در نتیجه آنها را حتی برای نمونه هایی که ممکن است در طبیعت اسیدی یا تهاجمی باشند، مناسب میسازند.

کاغذهای فیلتر برای هر نیاز

دانشمندان Tisch در سراسر جهان برای محصولات فیلتراسیون با کیفیت برتر شناخته شده اند که طیف وسیعی از محصولات تصفیه را ارائه می دهد و می تواند در هر صنعت یا کاربردی مورد استفاده قرار گیرد. نگاهی به طیف وسیعی از کاغذ فیلتر آزمایشگاهی خود داشته باشید و مطمئنا نوع مناسب برای نیاز صنعتی یا تحقیقاتی خود را پیدا خواهید کرد. محصولات علمی و آزمایشگاهی ما به هیچ عنوان دوم نیستند.

 

کاغذ فیلتر کیفی چیست؟

این فیبرها شامل فیبرهای سلولزی هستند که از لیتیم هایی با کیفیت بالا تولید می شوند تا سلولز آلفا را به حداکثر برسانند.
سلولز آلفا پایدارترین شکل سلولز با بالاترین درجه پلیمریزاسیون است. کاغذ سلولز از درصد بالایی از آلفا سلولز، از قبیل کاغذ واتمن ساخته شده که نشانه ای از کیفیت بالا و ثبات آن است.
نمرات کیفی کاغذ فیلتر براساس خواص مختلف شامل نگهداری ذرات، ضخامت و وزن میباشد. برخلاف مقادیر فیلتر کم ، که نمرات اشباع شده ای در برنامه های کاربردی تحلیلی دارند، کاغذهای کیفی بیشتر برای استفاده عمومی منظور می شوند.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
هدف ما؛ ارتقاء سطح کیفی و بصری گرافیک ایرانی و ارائه خدمات نوین تبلیغاتی در عین جلب نظر و تامین ایده های سفارش دهندگان بوده و هست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 2,058
  • بازدید کلی : 7,234